Blog - Fixback

Blog

26 Feb 2020
Jak radzić sobie z metodą „zawyżonych ocen”?
Dlaczego zazwyczaj nauczyciele przyznają najwyższy wynik ponad połowie uczniów? Ponieważ Ci pedagodzy, którzy wystawiają mniej złych ocen, rzadziej słyszą skargi i pretensje. Dzięki temu nie...
24 Feb 2020
Odpowiedzialny biznes, czyli jaki?
Odpowiedzialność to jeden z najważniejszych aspektów obsługi klienta, a tym samym funkcjonowania firmy. Każdy doświadczony lider wie, że praca wykonywana jest należycie tylko wtedy, gdy...
20 Feb 2020
Jakość usług oczami klienta
Miarą jakości obsługi nie jest to, co myśli firma tylko to, co myślą o niej klienci. Jak jest w Twoim przypadku? Pamiętasz o najważniejszych potrzebach...
17 Feb 2020
Im trudniejszy klient, tym trudniej go stracić!
Trudni klienci nie należą do kategorii ulubionych. Często narzekają, wyrażają niezadowolenie z jakości produktów lub obsługi, nierzadko ich wizyta wiąże się z nieprzyjemnościami dla personelu....
Bezpłatny poradnik:
Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie
W celu dostarczania naszych usług, wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach, kliknij tutaj. Korzystanie z naszej witryny i aplikacji, traktowane jest jako zgoda na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję
×

Bezpłatny poradnik:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie

Administratorem moich danych jest Grupa TMSYS reprezentowana przez Spółkę TM SYS Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie 31-574, ul. Ciepłownicza 23. Podanie przeze mnie danych jest dobrowolne. «ROZWIŃ WIĘCEJ»