Blog - Fixback

Blog

05 Mar 2020
Perełki Internetu, czyli opinie z przymrużeniem oka
Opinie są bardzo ważne, pomagają nieustannie podnosić jakość usług, a także spełniać oczekiwania klientów. Czasami jednak można trafić na wpisy, które wywołują konsternację, a nawet…...
26 Feb 2020
Jak radzić sobie z metodą „zawyżonych ocen”?
Dlaczego zazwyczaj nauczyciele przyznają najwyższy wynik ponad połowie uczniów? Ponieważ Ci pedagodzy, którzy wystawiają mniej złych ocen, rzadziej słyszą skargi i pretensje. Dzięki temu nie...
24 Feb 2020
Odpowiedzialny biznes, czyli jaki?
Odpowiedzialność to jeden z najważniejszych aspektów obsługi klienta, a tym samym funkcjonowania firmy. Każdy doświadczony lider wie, że praca wykonywana jest należycie tylko wtedy, gdy...
20 Feb 2020
Jakość usług oczami klienta
Miarą jakości obsługi nie jest to, co myśli firma tylko to, co myślą o niej klienci. Jak jest w Twoim przypadku? Pamiętasz o najważniejszych potrzebach...
17 Feb 2020
Im trudniejszy klient, tym trudniej go stracić!
Trudni klienci nie należą do kategorii ulubionych. Często narzekają, wyrażają niezadowolenie z jakości produktów lub obsługi, nierzadko ich wizyta wiąże się z nieprzyjemnościami dla personelu....
Bezpłatny poradnik:
Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie
W celu dostarczania naszych usług, wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach, kliknij tutaj. Korzystanie z naszej witryny i aplikacji, traktowane jest jako zgoda na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję