Blog - Fixback

Blog

20 Mar 2020
Gastronomia w czasach pandemii
„Sprawdzaj temperaturę swoich pracowników!” Zastraszające tempo wzrostu zachorowań, nawet 90% spadki obrotów popularnych sieci gastronomicznych, wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, zamknięcie restauracji i pubów – co...
11 Mar 2020
Rynek docenia liderów jakości obsługi!
Dzisiaj, w czasach wysokiej konkurencji najsilniejsze marki opierają swoją strategię na zaufaniu i długotrwałej relacji z klientami. Doskonała obsługa często stanowi ogromną przewagę na rynku,...
05 Mar 2020
Perełki Internetu, czyli opinie z przymrużeniem oka
Opinie są bardzo ważne, pomagają nieustannie podnosić jakość usług, a także spełniać oczekiwania klientów. Czasami jednak można trafić na wpisy, które wywołują konsternację, a nawet…...
26 Feb 2020
Jak radzić sobie z metodą „zawyżonych ocen”?
Dlaczego zazwyczaj nauczyciele przyznają najwyższy wynik ponad połowie uczniów? Ponieważ Ci pedagodzy, którzy wystawiają mniej złych ocen, rzadziej słyszą skargi i pretensje. Dzięki temu nie...
24 Feb 2020
Odpowiedzialny biznes, czyli jaki?
Odpowiedzialność to jeden z najważniejszych aspektów obsługi klienta, a tym samym funkcjonowania firmy. Każdy doświadczony lider wie, że praca wykonywana jest należycie tylko wtedy, gdy...
Bezpłatny poradnik:
Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie
W celu dostarczania naszych usług, wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach, kliknij tutaj. Korzystanie z naszej witryny i aplikacji, traktowane jest jako zgoda na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję
×

Bezpłatny poradnik:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie

Administratorem moich danych jest Grupa TMSYS reprezentowana przez Spółkę TM SYS Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie 31-574, ul. Ciepłownicza 23. Podanie przeze mnie danych jest dobrowolne. «ROZWIŃ WIĘCEJ»