Odpowiedzialny biznes, czyli jaki? - Fixback
pl
Wspieramy polski biznes - dostęp do systemu 2 miesiące za 0 zł.

Odpowiedzialny biznes, czyli jaki?

Odpowiedzialność to jeden z najważniejszych aspektów obsługi klienta, a tym samym funkcjonowania firmy. Każdy doświadczony lider wie, że praca wykonywana jest należycie tylko wtedy, gdy do jej realizacji przydzielone są konkretne osoby. Co więcej, aby wzięły za nią pełną odpowiedzialność konieczny jest jeszcze pomiar poziomu efektów.

Tylko to, co można zmierzyć, wiąże się z odpowiedzialnością. W przypadku braku ustandaryzowanego wskaźnika pomiaru relacji z klientami, nie można w pełni zweryfikować poziomu obsługi. Dlatego jej znaczenie często nie jest doceniane, co jest dużym błędem. Codzienna dokładna i rzetelna analiza zysku i jego składników (w tym relacja z klientami) może wykazać, że w dużej mierze to pracownicy są odpowiedzialni za przychody lub koszty przedsiębiorstwa. 

Dominującym celem wielu przedsiębiorstw jest codzienna pogoń za zyskiem. Odpowiedzialność za prawidłowe traktowanie klientów, za poprawę ich satysfakcji oraz budowanie szczerych relacji pozostają w cieniu… Taka praktyka może sprawdzić się tu i teraz, ale w perspektywie długoterminowej z pewnością zadziała na szkodę firmy. 

Pozyskanie nowych klientów zawsze powinno iść w parze z dbaniem o potrzeby obecnych. Wysoka jakość obsługi i pozytywne relacje generują cykliczną sprzedaż, zwiększają zyski i pozwalają pozyskać kolejnych kontrahentów dzięki rekomendacjom. Jak zrealizować to w praktyce? Są różne metody badania satysfakcji klienta

Jak zbierać opinie konsumentów i wysłuchać ich potrzeb? Niezbędne jest do tego proste, przystępne dla konsumentów narzędzie. Te warunki spełnia platforma fixback. Wystarczy, że umieścisz w dowolnym miejscu kod QR (np. dołączysz do paragonu). Twój klient po zeskanowaniu kodu za pomocą telefonu może zostawić opinie lub odpowiedzieć na zadane przez Ciebie pytanie.

Taka prosta forma komunikacji pozwoli Ci zweryfikować poziom obsługi konsumentów w Twojej firmie. Dzięki fixback przekonasz się, jak wywiązują się ze swoich obowiązków pracownicy. Mierzalność zadowolenia klientów, pomoże w budowaniu odpowiedzialnego biznesu. W przypadku sytuacji kryzysowych będziesz mógł błyskawicznie zareagować i rozwiązać problem.

Firma to ludzie, dlatego odpowiedzialność za jej wizerunek ponoszą wszyscy pracownicy. Badanie satysfakcji klienta pozwali Ci ocenić pracę poszczególnych osób. Otrzymasz narzędzie, dzięki któremu możesz nagrodzić najlepszych ludzi, a także wyciągnąć konsekwencje od tych, którzy nie wywiązują się należycie ze swoich obowiązków. Takie działania wzmocnią strukturę Twojej firmy.

Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
Pliki cookies
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Podstawa prawna
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
Cel przetwarzania danych
Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
marketingowym,
analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
profilowania,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Zakres danych
Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Informacje dodatkowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.
Wyrażam zgodę
X