Jakość usług oczami klienta - Fixback
pl
Wspieramy polski biznes - dostęp do systemu 2 miesiące za 0 zł.

Jakość usług oczami klienta

Miarą jakości obsługi nie jest to, co myśli firma tylko to, co myślą o niej klienci. Jak jest w Twoim przypadku? Pamiętasz o najważniejszych potrzebach swoich klientów? Wybraliśmy pięć najistotniejszych cech, które najczęściej wymieniają konsumenci w kontekście swoich ulubionych marek.  

1. Niezawodność

Dla Twojego klienta bardzo ważne jest, aby usługa była przewidywalna. Oczekuje tak samo wysokiej jakości w każdej placówce, podczas każdej wizyty. Przykładowo, jeżeli restauracja raz podała bezpłatną przystawkę, umilającą czas oczekiwania na zamówione danie, klient będzie się już zawsze jej spodziewał. Jeżeli obsługa zapomni o tzw. poczekajce lub zmieni się polityka firmy, z dużym prawdopodobieństwem będzie to duży zawód dla gościa restauracji.

2. Zaufanie

Każdy pracownik Twojej firmy w oczach klienta powinien być kompetentny i pewny siebie, a jednocześnie uprzejmy i sympatyczny. Bez względu na stanowisko, jakie piastuje. Klient oczekuje od perfekcjonizmu na każdym szczeblu, tylko w ten sposób Twoja firma będzie w stanie wzbudzić w nim zaufanie.

3. Odpowiedzialność

Odpowiedzialną obsługę powinno dać się zmierzyć. Tylko w ten sposób podlega ona kontroli i można ją nieustannie polepszać, spełniając oczekiwania klientów. W wielu przedsiębiorstwach stosuje się wskaźnik NPS, czyli badanie satysfakcji klienta. Nie potrzebujesz do tego skomplikowanych systemów, wystarczy platforma fixback, umożliwiająca nie tylko zbieranie opinii, ale także przeprowadzenie analizy jakości obsługi klienta. 

4. Wygląd

Klienci wolą atrakcyjne, schludne przestrzenie. W dobie mediów społecznościowych, wymagania konsumentów wobec wyglądu są jeszcze większe. Jeżeli chcesz zadowolić gości swojego hotelu lub restauracji, musisz nie tylko zapewnić obsługę najwyższej jakości, ale także zachwycić wnętrzem. Dobrym pomysłem może być również jednolity dress code Twoich pracowników. 

5.  Indywidualne podejście

Każdy klient chce poczuć się wyjątkowo i zostać wysłuchanym. Docenia, kiedy jego prośby realizowane są szybko i skutecznie. W jaki sposób zapewnić indywidualne podejście? Wygodne i mierzalne narzędzie informacji zwrotnej jest kluczem do zwiększenia lojalności Twoich klientów. Wypróbuj fixback i wysłuchaj tego, co chcą powiedzieć Ci Twoi klienci.

Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
Pliki cookies
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Podstawa prawna
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
Cel przetwarzania danych
Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
marketingowym,
analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
profilowania,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Zakres danych
Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Informacje dodatkowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.
Wyrażam zgodę
X