Rynek docenia liderów jakości obsługi! - Fixback
pl
Wspieramy polski biznes - dostęp do systemu 2 miesiące za 0 zł.

Rynek docenia liderów jakości obsługi!

Dzisiaj, w czasach wysokiej konkurencji najsilniejsze marki opierają swoją strategię na zaufaniu i długotrwałej relacji z klientami. Doskonała obsługa często stanowi ogromną przewagę na rynku, ponieważ konsumenci doceniają liderów jakości i często w zamian odwdzięczają się swoją lojalnością. 

Nie ważne co Ty lub Twoi pracownicy myślicie o jakości obsługi w firmie, najważniejsze jest, jak oceniają ją klienci. Wysokie standardy, do których są przyzwyczajani niemal na każdym kroku, obowiązują praktycznie w każdej branży. Poprawnie świadczone usługi, czy zadowalające produkty już dawno przestały wystarczać.  

Jeżeli Twoi pracownicy zadają sobie pytanie, jak powinni wykonywać pracę, aby zadowolić klientów, to z dużym prawdopodobieństwem Twoja firma stoi w miejscu. Dlaczego? Musisz zrozumieć różnicę pomiędzy satysfakcją a lojalnością. Jeżeli Twoim celem jest tylko satysfakcja konsumentów – jesteś o krok za konkurencją!

Satysfakcja to spełnienie minimalnych oczekiwań klienta wobec obsługi. Zadowoleni, usatysfakcjonowani klienci z przyjemnością skorzystają z podobnych usług, czy produktów, ale nie koniecznie w Twojej firmie. Ich oczekiwania zostały spełnione, ale nie wydarzyło się nic, co miałoby skłonić ich do lojalności wobec Twojej marki. 

Tylko oddani klienci będą ambasadorami firmy. W przyszłości nawet wybaczą Ci drobne błędy i pomyłki, pod warunkiem szybkiej reakcji i poprawy. Pozostaje pytanie, jak dać klientowi coś więcej, niż tylko satysfakcję? Jak zbudować zaufanie, oparte na długotrwałych relacjach? 

Bardzo ważnym aspektem jest komunikacja, w której to Twój klient będzie w centrum uwagi. Czasy, kiedy marka mówiła, a konsument słuchał odeszły w zapomnienie. Poznaj potrzeby Twojego odbiorcy i odpowiadaj na nie – to będzie Twoją drogą do sukcesu i wyprzedzenia konkurencji!

Jak zdobyć opinie klientów? Jak usłyszeć ich prawdziwe potrzeby, nawet te mniej oczywiste? Przestań się domyślać i zapytaj wprost, co sądzą o Twojej firmie. Najłatwiejszą i najefektywniejszą formą komunikacji jest platforma fixback, dzięki której błyskawicznie poznasz opinię na temat usługi. Prosty system, polegający na zeskanowaniu telefonem kodu QR, niewymagający od użytkownika instalowania żadnych aplikacji, skłania do szczerych odpowiedzi. 

Za pośrednictwem platformy możesz zapytać klienta, o co tylko chcesz. Możesz poprosić go o wskazanie w skali od 1 do 10, na ile prawdopodobne jest, że poleci Twoją markę znajomym, a jeżeli jesteś właścicielem restauracji, możesz po prostu zapytać, jak smakowała mu kolacja. Jego odpowiedzi pozwolą Ci zweryfikować i poprawić najsłabsze punkty obsługi.

Dlaczego jest to tak ważne? Zła obsługa sprawia, że robisz krok wstecz. Stali klienci odwracają się od Ciebie, a nowi nie zostają z Tobą na dłużej. Dobra obsługa utrzyma stały poziom Twojej firmy, a dopiero doskonała obsługa rozpędza ją i pozwali generować coraz wyższe zyski. Zaskakuj klientów, słuchając ich uważniej, niż ktokolwiek inny. Tylko tak pozyskasz ich zaufanie i lojalność.

Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
Pliki cookies
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Podstawa prawna
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
Cel przetwarzania danych
Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
marketingowym,
analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
profilowania,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Zakres danych
Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Informacje dodatkowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.
Wyrażam zgodę
X