Zdecyduj, gdzie trafią opinie o Twojej firmie! - Fixback
pl
Wspieramy polski biznes - dostęp do systemu 30 dni za 0 zł.
fixback | Zdecyduj, gdzie trafią opinie o Twojej firmie!

Zdecyduj, gdzie trafią opinie o Twojej firmie!

Kiedy szukasz restauracji, wchodzisz na Google Maps i sprawdzasz rekomendowane w pobliżu lokale. Jeżeli rozbolał Cię ząb, to po opinie o stomatologu sięgniesz do serwisu znanylekarz.pl. Chcąc kupić książkę w najlepszej cenie, zweryfikujesz jej koszt w Ceneo. Właśnie tak rozpoczyna się proces decyzyjny większości klientów.

Co zrobić, aby rekomendacje znalazły się dokładnie tam, gdzie szukają ich potencjalni klienci? Fixback, platforma do natychmiastowego pozyskiwania opinii wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, została rozszerzona o nową funkcjonalność – teraz to ty decydujesz, gdzie trafią rekomendacje Twojej firmy. 


Jak to działa?


Fixback to rozwiązanie, z którego korzystają restauracje, kluby fitness, gabinety lekarskie, a nawet sklepy internetowe. Na czym polega wsparcie platformy? Wystarczy w dowolnym miejscu umieścić kod QR (na opakowaniu, paragonie lub recepcie) i zachęcić klientów do zeskanowania go przy pomocy telefonu. Nie potrzebna jest do tego żadna specjalna aplikacja!

Po zeskanowaniu kodu, system poprosi Twojego klienta o odpowiedzi na kilka wcześniej wybranych przez Ciebie pytań lub po prostu o pozostawienie opinii o produkcie lub usłudze. Jeżeli konsument będzie zadowolony (pozostawi 4 lub 5 gwiazdek) fixback zaproponuje mu upublicznienie tej opinii np. jako rekomendacji na Twojej stronie firmowej na Facebooku.

jak zwiększyć ilość opinii

Co, jeżeli opinia będzie negatywna? Trafi tylko do Ciebie, a klient otrzyma propozycję bezpośredniego kontaktu z osobą odpowiedzialną za przyjmowanie reklamacji lub po prostu za obsługę bezpośrednią. Dzięki temu otrzymasz nie tylko jasny komunikat, co w Twojej firmie należy poprawić, ale także masz szansę na zmianę negatywnego doświadczenia. 

jak zwiększyć ilość opinii

Wszystko to brzmi bardzo dobrze, ale pewnie zastanawiasz się, jak zachęcać do skanowania kodu i pozostawiania opinii… To proste! Wystarczy, że coś w zamian zaoferujesz. Może to być rabat na kolejne zakupy, darmowy napój lub zniżka na wybrane usługi. Takie rozwiązanie nie tylko przekona do udzielenia rekomendacji, ale także zachęci odbiorców do ponownego skorzystania z Twoich usług. Rabaty lub inne upominki zostaną przekazane za pośrednictwem fixback.

jak zdobyć więcej pozytywnych opinii


Gdzie trafią rekomendacje Twoich klientów


Portali agregujących opinie jest bardzo dużo… Z jednej strony jest Facebook, którego obecnie używa więcej niż połowa Polaków, ale z drugiej strony mamy specjalistyczne serwisy, dedykowane określonej grupie odbiorców. Dlatego korzystając z fixback, możesz wybrać, gdzie mają być kierowane rekomendacje Twoich klientów.

Jedną z możliwości są media społecznościowe. To ty decydujesz, czy chcesz mieć więcej rekomendacji na Facebooku, czy wolisz zebrać pozytywne komentarze pod konkretnym postem na Instagramie – platforma jest elastyczne i dopasowuje się do Ciebie i Twoich potrzeb.

Dla wielu osób to wciąż opinie w Google są kluczowe – najchętniej właśnie tam kierują rekomendacje właściciele restauracji, klubów fitness, czy innych lokalnych przedsiębiorstw. Dobrym pomysłem może być także przekierowanie ich do TripAdvisor (agregator opinii o przedsiębiorstwach turystycznych), czy po prostu na własną stronę internetową

Jeżeli działasz w branże e-commerce, prawdopodobnie najwięcej korzyści przyniesie Ci promocja w Opineo (serwis oceniający sklepy internetowe) lub Ceneo (popularna porównywarka cen). Ogromnym atutem jest także kompatybilność platformy fixback z wyspecjalizowanymi portalami, takimi jak znanylekarz.pl, czy dobrymechanik.pl.

Prawdziwe rekomendacje udzielone przez Twoich klientów to ogromne wsparcie dla działań promocyjno-sprzedażowych firmy. Dzięki możliwości przekierowania rekomendacji na dowolną platformę, dotrzesz do sprecyzowanej grupy potencjalnych klientów. 


Komunikacja dostosowana do potrzeb


Poświęćmy teraz chwilę, na opinie negatywne – nie oszukujmy się, takie zdarzają się w każdym biznesie. Pomyśl o nich, jak o badaniu satysfakcji klienta… jeżeli ktokolwiek ma zastrzeżenia do Twoich usług, to powinieneś wiedzieć o tym jako pierwszy!

Bardzo ważna jest możliwość bezpośredniego kontaktu – to dzięki niej zrekompensujesz negatywne doświadczenie swojego klienta. Przeprosiny, ofiarowanie czegoś w zamian lub po prostu wyjaśnienie nieporozumienia – aż tyle i tylko tyle, aby poprawić wizerunek swojej marki w oczach klientów. 

Platforma fixback umożliwia różne formy komunikacji, dopasowane zarówno do Twoich potrzeb, jak i do potrzeb Twoich odbiorców. Może to być połączenie telefoniczne albo czat na wybranym komunikatorze: Messanger, Viber lub WhatsApp.


Przetestuj, zanim zdecydujesz


Prawdziwe opinie są motorem napędzającym biznes, a platforma fixback pozwala go uruchomić. Dzięki rekomendacjom pozyskasz więcej klientów – ale nie musisz wierzyć na słowo… Jeżeli nie wiesz, czy innowacyjny system sprawdzi się w Twojej firmie, przetestuj go bezpłatnie przez 30 dni i samodzielnie zweryfikuj, jak wpłynie na rozpoznawalność marki. 

Szanowni Państwo,Od 25 maja 2018 roku stosowane jest Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO. Dlatego potrzebujemy Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych przechowywanych w plikach cookies.Wyrażam zgodę na przechowywanie tzw. plików cookies („ciasteczek”) na urządzeniu, z którego korzystam oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies.
Pliki cookies
Pliki cookie są małymi plikami przechowywanymi na komputerze użytkownika w celu zapisania jego preferencji, monitorowania historii odwiedzin witryny, poruszania się między stronami oraz dla umożliwienia zapisywania ustawień między odwiedzinami. Pliki cookie pomagają właścicielom stron internetowych w zbieraniu statystyk na temat częstotliwości odwiedzin określonych podstron strony oraz w dostosowaniu jej do potrzeb użytkownika tak, aby była bardziej przyjazna i łatwa w obsłudze.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest Grupa TMSYS, której reprezentantem jest TMSYS Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ulicy Sołtysowskiej 12A/4, NIP: 945-215-21-44.W skład Grupy TMSYS wchodzą: TM SYS Sp. z o.o., MT Partner Sp. z o.o., MT Partner sc, VPI Polska Sp. z o.o.Z Administratorem danych w sprawie przetwarzania danych można kontaktować się pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Inspektor ochrony danych osobowych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Ciepłownicza 23, 31-574 Kraków lub email: IODO@tmsys.pl
Podstawa prawna
Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. w oparciu o dobrowolne wyrażenie zgody.
Cel przetwarzania danych
Stosowane na stronach internetowych grupy TMSYS pliki cookies wykorzystywane są w celu:
marketingowym,
analitycznym, w tym do monitorowania liczby i rodzaju odwiedzin strony internetowej, zbierania danych statystycznych na temat liczby użytkowników i schematów korzystania z witryny, w tym danych o numerze IP, urządzeniu, czasie ostatniej wizyty w serwisie, etc.,
profilowania,
zachowania preferencji użytkownika, układów ekranu, w tym preferowanego języka i kraju użytkownika,
poprawy szybkości działania i wydajności witryny,
gromadzenia danych koniecznych do przeprowadzenia transakcji i zakupów,
gromadzenia danych przez sieci reklamowe.
Zakres danych
Między innymi przetwarzane są takie dane jak.: data, czas wizyty, rodzaj urządzenia oraz adres IP, jako dana osobowa.
Odbiorcy danych
Odbiorcami danych są spółki Grupy TMSYS oraz podmioty przetwarzające w imieniu Administratora.
Prawa osób
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w świetle przepisów RODO przysługuje Państwu prawo do:- żądania od Administratora: dostępu, sprostowania lub usunięcia Państwa danych osobowych,- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania,- przenoszenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,- wniesienia skargi do organu nadzorczego.Z powyższych praw można skorzystać kontaktując się z Administratorem lub Inspektorem pod adresem e-mail: IODO@tmsys.plJak zablokować gromadzenie informacji w plikach cookies?Użytkownik może w każdej chwili wyłączyć akceptowanie plików cookies. Można to zrobić poprzez zmianę ustawień w danej przeglądarce internetowej i usunięcie wszystkich plików cookie. Zastrzegamy, iż wyłączenie obsługi plików może spowodować błędne działanie serwisu.
Informacje dodatkowe
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym: zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa.
Wyrażam zgodę
X