Generuj leady z fixback - Fixback

Generuj leady z fixback

Platforma fixback swoją popularność zdobyła dzięki funkcji pozyskiwania realnych recenzji od klientów. Pozytywne (4 lub 5 gwiazdek) automatycznie kierowane są do mediów społecznościowych lub portali typu opineo.pl. Negatywne opinie trafiają wyłącznie do właściciela firmy lub działu obsługi klienta / reklamacji i nie są nigdzie publikowane. Ma to ogromne znaczenie dla biznesu, o czym już niejednokrotnie pisaliśmy na blogu, ale fixback to nie tylko opinie! Za jego pomocą możesz także pozyskać kontakty i nawiązać relacje z potencjalnymi klientami. 


Czym są leady sprzedażowe


Niezależnie od branży celem każdej firmy jest sprzedaż – produktów, usług, biletów na wydarzenia. Dystrybuujemy emocje, wiedzę, rozrywkę, a czasem rozwiązania, które oszczędzają czas. Klientami zawsze są ludzie – nawet jeżeli reprezentują firmy (sektor B2B). Jak do nich dotrzeć? Zazwyczaj za pozyskanie kontaktów do potencjalnie zainteresowanych osób odpowiada dział marketingu (nawet jeżeli jest jednoosobowy), a za sprzedaż handlowcy. 

W żargonie sprzedawców i marketerów lead sprzedażowy oznacza kontakt do konsumenta (lub przedsiębiorstwa), który może być potencjalnie zainteresowany skorzystaniem z usługi lub zakupem produktu. W wielu firmach właśnie na takim modelu sprzedaży oparta jest strategia prowadzenia biznesu.


Jak skuteczniej pozyskiwać kontakty?


Niezależnie od tego, czy Twoja firma ma przygotowaną strategię promocji, czy reaguje na bieżąco, fixback pomoże Ci w jeszcze skuteczniejszym docieraniem do klientów – nawet jeżeli nie dysponujesz sztabem ekspertów od marketingu. 

System umożliwia trzy formy kontaktu z konsumentami: za pośrednictwem kodu QR (zamieszczonego w stacjonarnym punkcie lub np. na opakowaniu w przypadku e-commerce), poprzez newsletter SMS lub e-mail oraz jako widget na stronie internetowej. Zobacz przykłady, w jaki sposób każdy z tych kanałów może pomóc Ci pozyskać leady sprzedażowe.


Scenariusz nr 1: kody QR


Restauracja wydająca dania na wynos, opatrzyła opakowania posiłków kodem QR fixback. Konsument jest informowany, że jeżeli zdecyduje się zeskanować kod i pozostawić opinię, otrzyma rabat w wysokość 10% na kolejną dostawę – z jednej strony stanowi to zachętę do wypełnienia ankiety, z drugiej do złożenia kolejnego zamówienia w promocyjnej cenie. 

System fixback automatycznie prosi o podanie numeru telefonu lub adresu e-mail i zaznaczenie zgody marketingowej – umożliwiając tym samym kontakt w przyszłości. Klient jest zapewniony, że otrzyma maksymalnie dwie wiadomości w miesiącu, dzięki czemu nie ma obawy przed wyrażeniem zgody (wie, że nie zostanie zasypany spamem).

Dzięki temu restauracja dostaje feedback dotyczący punktualności dostawcy, smaku potraw, a także ogólną ocenę kontaktu z marką. Dodatkowo pozytywne opinie kierowane są na fanpage marki. Co jeszcze zyskuje? Leady sprzedażowe, czyli kontakt do osób, które z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowane kolejnym zamówieniem – wystarczy tylko zachęcić je regularnie wysyłanym newsletterem SMS, realizowanym przez platformę fixback.


Scenariusz nr 2: newsletter e-mail


Sklep e-commerce z zabawkami dysponuje adresami e-mail swoich klientów, ale nie posiada zgody na wysyłkę newsletteru z wykorzystaniem numeru telefonu. Po doręczeniu przesyłki, fixback automatycznie wysyła ankietę poprzez e-mail do klienta, w celu zbadanie jego satysfakcji. Za przekazanie opinii oraz zgodę na otrzymywanie wiadomości SMS, konsument otrzymuje kod uprawniający do odebrania prezentu w postaci maskotki, która zostanie dołączona podczas kolejnego zamówienia.  

badanie satysfakcji klienta

Sklep otrzymuje opinie, feedback i możliwość kontaktu marketingowego do swoich klientów.


Scenariusz 3: widget na stronie www


Trener kompetencji miękkich na swojej stronie internetowej zamieszcza bezpłatne materiały dla potencjalnych klientów w postaci artykułów blogowych. Po wyświetleniu materiałów fixback prosi klienta o opinie na ich temat – w zamian za 10% zniżki na warsztaty. 

Zwiększ skuteczność swojej strony internetowej, dzięki Fixback Online

Trener otrzymuje więcej pozytywnych opinii (nie musi ograniczać się do osób, które już skorzystały z jego usług – wystarczy, że ktoś zapoznał się z bezpłatnymi materiałami) oraz kontakt e-mail do potencjalnych klientów. Dzięki temu będzie mógł budować relacje z osobami, które odwiedziły jego stronę.

Część z osób, które wypełniły ankietę, decyduje się na zakup szkolenia w promocyjnej cenie – co stanowi dodatkową, istotną wartość.


Jaki jest Twój scenariusz?


Czy w Twojej głowie pojawił się już pomysł, jak wykorzystać system fixback w swojej firmie? Skorzystaj z testowej, bezpłatnej wersji platformy i przetestuj rozwiązanie bez żadnych zobowiązań. Jeżeli jednak jeszcze nie wiesz, jaki scenariusz będzie dla Ciebie najlepszy, skontaktuj się z naszymi doradcami. Zespół fixback to ludzie o szerokich kompetencjach marketingowo-sprzedażowych, dzięki czemu pomogą Ci wdrożyć i maksymalnie wykorzystać platformę.

W celu dostarczania naszych usług, wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach, kliknij tutaj. Korzystanie z naszej witryny i aplikacji, traktowane jest jako zgoda na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję
×

Bezpłatny poradnik:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie

Administratorem moich danych jest Grupa TMSYS reprezentowana przez Spółkę TM SYS Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie 31-574, ul. Ciepłownicza 23. Podanie przeze mnie danych jest dobrowolne. «ROZWIŃ WIĘCEJ»