Baza wiedzy - Fixback

Baza wiedzy

 

 1. Pulpit

Pulpit służy do wyświetlania statystyk. W wybranym przedziale czasowym (od dnia po rok) można wyświetlić wykres uwzględniający ilość otrzymanych ankiet, zeskanowane kody QR i przekierowania do social mediów. Dynamika wzrostu tych  danych jest wyrażana przez współczynnik procentowy nad wykresem.

 

Dane wyświetlane na Pulpicie:

  • Otrzymane ankiety
  • Zeskanowane kody QR
  • Przekierowania do Social Mediów
  • Wzrosty aktywności
  • Nieprzeczytane ankiety
  • Ilość numerów telefonów
  • Ilość maili
  • Rozpoczęte czaty
  • Social media
  • Język opiniodawców

 

 

 

2. Ankiety

Ankiety to panel do zapoznawania się z wypełnionymi ankietami. Ankiety są prezentowane w formie listy, w której każdy wiersz odpowiada wypełnionej ankiecie. Do  dyspozycji użytkownika są następujące filtry, które umożliwiają efektywniejszą analizę otrzymywanych ankiet:

  • Ankiety- ankieta/opinia
  • Lokalizacji – utworzone lokalizacje (jako przełącznik do opisu lokalizacji)
  • Daty utworzenia

 

Ponadto istnieje możliwość wyszukania ankiety za pomocą tekstu.  Dla ankiet połączonych z social mediami dodatkowo wyświetlane są ikony wybrany serwisów, a ankiety z kuponem mają wpisany kod i  ikonę przedstawiającą nożyce odcinające kupon.

 

3. Lokalizacje

Panel przedstawia lokalizacje, które są dodane do konta. Można w nim dodawać social media, logo firmy i kody QR.

 

4. Ankiety

Ten panel służy do zarządzania istniejącymi ankietami i tworzenia nowych. Przy każdej ankiecie po prawej stronie znajdują się przyciski, które umożliwiają kolejno: wyświetlenie statystyk dla danej ankiety, podgląd, edycję i usunięcie ankiety.  W konfiguratorze ankiety istnieje 7 rodzajów pytań, które mogą być łączone w zależności od potrzeby. Poniżej została zaprezentowana edycja ankiety złożonej z wielokrotnego pytania gwiazdkowego poprzez dodanie prośby o podanie adresu mailowego i krótkiego pytania.

 

 

5. KODY QR

To panel służący do zarządzania i tworzenia kodów QR. Aby utworzyć kod należy nadać mu nazwę, powiązać z utworzoną ankietą i lokalizacją. Dodatkowo można „powiązać” kod QR z osobą i dodać do niego kupon.

 

 

 

6. Kupon

Panel Kupon służy do zarządzania, edytowania i tworzenia nowych kuponów. Kupon stanowi dodatek do kodu QR i ankiety, może zawierać np. ofertę promocyjną w postaci kodu zniżkowego lub inną ofertę.

Najważniejsze cechy kuponu:

  • Można określić jego datę ważności
  • Można uzależnić wydanie kuponu od zostawienia opinii lub danych kontaktowych.
  • Kupony mogą być ograniczone pod względem ilości, generowane automatycznie bądź stałe.

 

 



W celu dostarczania naszych usług, wykorzystujemy pliki cookies. Aby dowiedzieć się więcej o plikach cookies, opcjach wypisu oraz Twoich preferencjach, kliknij tutaj. Korzystanie z naszej witryny i aplikacji, traktowane jest jako zgoda na wykorzystywanie plików cookies.
Akceptuję
×

Bezpłatny poradnik:

Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o opiniach w Internecie

Administratorem moich danych jest Grupa TMSYS reprezentowana przez Spółkę TM SYS Sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie 31-574, ul. Ciepłownicza 23. Podanie przeze mnie danych jest dobrowolne. «ROZWIŃ WIĘCEJ»