Baza wiedzy
1. Pulpit
Pulpit służy do wyświetlania statystyk. W wybranym przedziale czasowym (od dnia po rok) można wyświetlić wykres uwzględniający ilość otrzymanych ankiet, zeskanowane kody QR i przekierowania do social mediów. Dynamika wzrostu tych danych jest wyrażana przez współczynnik procentowy nad wykresem.
Dane wyświetlane na Pulpicie:
- Otrzymane ankiety
- Zeskanowane kody QR
- Przekierowania do Social Mediów
- Wzrosty aktywności
- Nieprzeczytane ankiety
- Ilość numerów telefonów
- Ilość maili
- Rozpoczęte czaty
- Social media
- Język opiniodawców
2. Ankiety
Ankiety to panel do zapoznawania się z wypełnionymi ankietami. Ankiety są prezentowane w formie listy, w której każdy wiersz odpowiada wypełnionej ankiecie. Do dyspozycji użytkownika są następujące filtry, które umożliwiają efektywniejszą analizę otrzymywanych ankiet:
- Ankiety- ankieta/opinia
- Lokalizacji – utworzone lokalizacje (jako przełącznik do opisu lokalizacji)
- Daty utworzenia
Ponadto istnieje możliwość wyszukania ankiety za pomocą tekstu. Dla ankiet połączonych z social mediami dodatkowo wyświetlane są ikony wybrany serwisów, a ankiety z kuponem mają wpisany kod i ikonę przedstawiającą nożyce odcinające kupon.
3. Lokalizacje
Panel przedstawia lokalizacje, które są dodane do konta. Można w nim dodawać social media, logo firmy i kody QR.
4. Ankiety
Ten panel służy do zarządzania istniejącymi ankietami i tworzenia nowych. Przy każdej ankiecie po prawej stronie znajdują się przyciski, które umożliwiają kolejno: wyświetlenie statystyk dla danej ankiety, podgląd, edycję i usunięcie ankiety. W konfiguratorze ankiety istnieje 7 rodzajów pytań, które mogą być łączone w zależności od potrzeby. Poniżej została zaprezentowana edycja ankiety złożonej z wielokrotnego pytania gwiazdkowego poprzez dodanie prośby o podanie adresu mailowego i krótkiego pytania.
5. KODY QR
To panel służący do zarządzania i tworzenia kodów QR. Aby utworzyć kod należy nadać mu nazwę, powiązać z utworzoną ankietą i lokalizacją. Dodatkowo można „powiązać” kod QR z osobą i dodać do niego kupon.
6. Kupon
Panel Kupon służy do zarządzania, edytowania i tworzenia nowych kuponów. Kupon stanowi dodatek do kodu QR i ankiety, może zawierać np. ofertę promocyjną w postaci kodu zniżkowego lub inną ofertę.
Najważniejsze cechy kuponu:
- Można określić jego datę ważności
- Można uzależnić wydanie kuponu od zostawienia opinii lub danych kontaktowych.
- Kupony mogą być ograniczone pod względem ilości, generowane automatycznie bądź stałe.